Hej,
Ja Jestem z pomorskiego i przechodziłem z swoją emką każdy możliwy problem który się pojawiał na forum, ale trafiło na osobę która nigdy się nie poddaje
Koledzy mają race bez kompa można wróżyć z fusów. Potrzebujesz osobę z odpowiednim kompem i wiedzą.
Po pierwsze w tych silnikach tak jak w m54 problemy z mocą u dołu były różne,
1- czujnik położenia wału - czujnik prędkości obrotowej wału z czujnik podobny do czujnika PDC...
Wymiana
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=493681" onclick="window.open(this.href);return false;
2) Czujnik wałka dolotowego/wylotowego
wymiana
3ba zdjąć kolektor ssący(dolotowy) na końcu bloku będziesz miał 2 po obu stronach
3)Sprawdź ciśnienie układu paliwowego, jak coś wymień wpierw filtr i regulator ciśnienia paliwa taki mały metalowy,
4)sprawdź sony tylnie są tak samo ważne jak przednie,
5) przepływka
No i Flagowa uszczelka pod głowicą 5/6 cylinder czasami pękały i był ubytek ciśnienia (strata około 60KM)
Ja miałem do wymiany jeszcze zawór regulacyjny part nr. 11 36 7 830 341
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagr ... w/vJP88555" onclick="window.open(this.href);return false;
Warsztaty które ogarniają na pomorzu - Myszkier Kolbudy (da rade) , Auto moto start Pruszcz gdański, Vanos Gdynia.